3 Şubat 2009 Salı

Genç Eğitimciler Her Yerde

Materyalsiz köy okulu kalmasın. Genç Eğitimciler Topluluğu olarak hazırlamış olduğumuz materyalleri önceden tespit ettiğimiz köy okullarına hediye ediyoruz. Bu amaçla topluluğumuz bünyesinde dersimizin daha kolay ve daha kalıcı öğrenilmesi amacıyla hazırlanacak derse yardımcı materyaller konusunda öğretmenlerimize ve öğretmen adaylarımıza eğitim vererek onların orijinal ürünler çıkarmalarını amaçlıyoruz. Bu hedefimize ulaşabilmek için topluluk üyelerine materyal geliştirme konusunda eğitim veriyor, daha iyi ürünler çıkarmaya çalışıyoruz. Şu ana kadar hazırlanan materyallerimizi de çeşitli köy okullarına ulaştırmaya çalıştk. Bundan sonra da hedefimize ulaşmak çalışmaya devam edeceğiz.

5 yorum:

Ata Türkçe Kulübü dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ata Türkçe Kulübü dedi ki...

Çalışmalarınızla bize ufuk açtığınız için teşekkür ederiz.

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Öncelikle çalışmalarınızdan ötürü tebrik ve teşekkür ediyorum. Ben de bir köy okulunda öğretmenlik yapıyorum. Buralarda materyal azlığından ötürü eğitim- öğretim hedeflediğimiz noktaya ulaşmıyor. Yaptığınız çalışma bu anlamda köy okullarının yaralarını saracaktır. Genç Eğitimciler bizim köye de gelir mi?

maral dedi ki...

Öncelikçe çalışmalarınızdan ötürü tebrik ediyorum.Bu materyallerden bende okulum için istiyorum.